شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من
پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

درباره ی من

من متولد 1374 هستم و در حال حاظر ترم آخر مهندسی معماری ام.


رشتمو دوست دارم و ار این موضوع خیلی خوشحالم.


برای آینده ام هدف های زیادی دارم و در همه حال براشون تلاش و بهشون فکر میکنم.


و الان هم از این که به صفحه ی من سر زدین خوشحالم.



نوشته شده توسط صبا آزادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من

درباره ی من

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

من متولد 1374 هستم و در حال حاظر ترم آخر مهندسی معماری ام.


رشتمو دوست دارم و ار این موضوع خیلی خوشحالم.


برای آینده ام هدف های زیادی دارم و در همه حال براشون تلاش و بهشون فکر میکنم.


و الان هم از این که به صفحه ی من سر زدین خوشحالم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
صبا آزادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی