شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من
پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

شادی1

پس فردا کرکسیون طرح دارم و میشه گفت کارام همه مونده.

ولی از این موضوع ناراحت نیستم چون میدونم میتونم که کارمو برسونم.یکی از بزرگترین کارهایی که برای رسیدن به یک شادی پایدار تو زندگیم انجام دادم، حذف آدم ها و دوستهای اضافیمه....منظورم دوستاهیی هست که منفی ان و از بودن باهاشون حس خوبی نمیگیرم....


بهتون پیشنهاد میکنم که حتمن اینکارو انجام بدین..منظورم این نیست که باهاشون قهر کنین یا به طور کل ارتباطتتونو باهاشون قطع کنین ..منظورم اینه که خیلی ارتباط محدود و کنترل شده ای باهاشون داشته باشین.


شبتون بخیر و خوبی




 



نوشته شده توسط صبا آزادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من

شادی1

پنجشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۷، ۰۸:۳۲ ب.ظ

پس فردا کرکسیون طرح دارم و میشه گفت کارام همه مونده.

ولی از این موضوع ناراحت نیستم چون میدونم میتونم که کارمو برسونم.یکی از بزرگترین کارهایی که برای رسیدن به یک شادی پایدار تو زندگیم انجام دادم، حذف آدم ها و دوستهای اضافیمه....منظورم دوستاهیی هست که منفی ان و از بودن باهاشون حس خوبی نمیگیرم....


بهتون پیشنهاد میکنم که حتمن اینکارو انجام بدین..منظورم این نیست که باهاشون قهر کنین یا به طور کل ارتباطتتونو باهاشون قطع کنین ..منظورم اینه که خیلی ارتباط محدود و کنترل شده ای باهاشون داشته باشین.


شبتون بخیر و خوبی




 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۳۱
صبا آزادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی