شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من
يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ

خستگی دلچسب

نمیدونم چی شده که یه کلاسی ثبت نام کردم که نصف هر روزمو بگیره....فک کنم بی نهایت جوگیر شددم

و الان با یه عالمه کار ریز و درشت و تحویلی که لحظه به لحظه بهش نزدیک تر میشم کلاسم باید برم..هر چند این کلاس خوبیای خودشو داشت ...صبح ها زود بیدار شدن یکی از خوبیاشه....:))))

و الان میفهمم یکی از بهترین چیزهایی که آدمو به اهدافش نزدیک میکنه و زمان بیشتری برای انجام کارها ایجاد میکنه ،بیدار شدن صبح زوده...

بیخود نیست که میگن سحر خیز باش تا کامروا شوی





:))))


نوشته شده توسط صبا آزادی
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

شادی ها ی زندگی من

شادی ها و حس های خوب من

خستگی دلچسب

يكشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۷ ب.ظ
نمیدونم چی شده که یه کلاسی ثبت نام کردم که نصف هر روزمو بگیره....فک کنم بی نهایت جوگیر شددم

و الان با یه عالمه کار ریز و درشت و تحویلی که لحظه به لحظه بهش نزدیک تر میشم کلاسم باید برم..هر چند این کلاس خوبیای خودشو داشت ...صبح ها زود بیدار شدن یکی از خوبیاشه....:))))

و الان میفهمم یکی از بهترین چیزهایی که آدمو به اهدافش نزدیک میکنه و زمان بیشتری برای انجام کارها ایجاد میکنه ،بیدار شدن صبح زوده...

بیخود نیست که میگن سحر خیز باش تا کامروا شوی





:))))
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۰
صبا آزادی

نظرات  (۱)

موفق باشی
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی